hola

Welcome, Guest
Benvingut!

TOPIC: No dius la veritat, Yolanda

No dius la veritat, Yolanda 10 years 5 months ago #1

A l'Informatiu municipal del 22 de novembre surt un escrit teu, que titules "Aclariments" en relació als fets ocorreguts al ple del passat mes de maig, dius que a les diligències de la policia no es fa cap referència a unes suposades provocacions realitzades per tres militants de ICV. Fals, hauries de saber que una mentida no es converteix en veritat per moltes vegades que es repeteixi. La policia va presenciar de principi a fi tot el que va passar i en les seves diligències ho descriu de manera detallada, encara que no t'agradi. Amb la teva mentida, Yolanda, assenyales a ICV intentant responsabilitzar-nos als militants que hi érem presents al Ple d'un fets que només tu i els que t'acompanyaven sou els únics responsables de tot el que vàreu fet. També poses en qüestió la honestedat i professionalitat de tots els policies que eren presents en el moment dels fets, per no posar en les diligències el que a tu t'agradaria, encara que sigui fals. No, Yolanda, per molt que intentis embrutar-nos, només tu i els teus companys del 15M sou els responsables dels vostres actes, ningú més. Jo hi era present al Ple, assisteixo sempre, perquè m'agrada i per la meva condició de càrrec de confiança del govern, com a coordinador de programes estratègics. Jo vaig ser insultat, amenaçat i agredit per alguns dels teus companys i això que sí és veritat sí hi consta en les diligències de la policia, els mateixos que amb la seva intervenció van aturar l'agressió, evitant així conseqüències més greus. Per aquest motius, jo vaig denunciar als teus companys. Denúncia que he retirat, no per tu, que no t'ho mereixes, sinó a petició de la Junta de portaveus, tal i com expressa la declaració signada per tots els grups polítics (ICV-EUiA, PSC, CIU, PP, ERC, PCCA, PxC).

Pepe Sánchez. Militant d'ICV (La Creueta) 25 de novembre de 2013
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.099 seconds