hola

Welcome, Guest
Benvingut!

TOPIC: Aclariments

Aclariments 10 years 5 months ago #1

En relació a la situació que es va generar a partir dels fets ocorreguts abans del ple de maig d'enguany i que va provocar la implicació penal de cinc membres del col·lectiu 15M, m'agradaria aclarir certs aspectes. La imputació es va fer per la denuncia de dos càrrecs de confiança de l'Ajuntament a quatre membres del 15M i per un atestat de la policia municipal que imputa a una altra . Segons l'alcaldessa desconeixia que hi hagués un atestat , tal com em va manifestar personalment. Per la gravetat del document, puc pensar que hi ha una greu manca de comunicació entre la policia local i l'alcaldia. En aquest atestat, manca informació sobre els fets que van passar, no es fa cap referència a la provocació que tres membres d'ICV van fer a membres del 15M i fa una interpretació subjectiva dient que la meva intervenció en l'intent de lectura de quatre preguntes, adreçades a l'alcaldessa, va provocar els suposats incidents previs al començament del ple. En aquests moments desprès de 10 dies de vaga de fam i per la negociació de la Junta de Portaveus s'ha aconseguit la retirada de les denúncies. Segueix endavant, però, la denuncia que el ministeri fiscal ha realitzat contra mi, arran de l'atestat, i que si no canvia em pot comportar de tres mesos a un any de presó. Em demano què faran, ara, l' Alcaldessa i la Junta de Portaveus al respecte, es trauran la responsabilitat que tenen sobre aquests fets?

Iolanda Granados (Centre Vila) 3 de novembre de 2011
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.072 seconds