hola

El Festival Canallada va incloure també a la tarda la festa de cloenda del programa Bo, Sa i d'Aquí, un projecte que vol posar en valor aquelles escoles compromeses amb el medi ambient i l'alimentació saludable. Alumnat dels menjadors de les escoles Santa Perpètua i Bernat de Mogoda van participar en aquesta festa de cloenda amb balls amb coreografia de cançons dels ambaixadors d'aquest programa conjuntament amb altres sis centres educatius del Vallès Occidental. Els artistes ambaixadors d'aquest programa van ser Guillem Solé (Buhos), Miki Nuñez, Sara Roy, Chung Man, Triquell, Edu Esteve i Suu.

L'alcaldessa de Santa Perpètua, Isabel Garcia, va donar la benvinguda a les escoles participants en aquest programa i va destacar que el Festival Canallada "és una cita esperada per infants i famílies". L'alcaldessa també va explicar que el programa Bo, Sa i d'Aquí promou "els hàbits saludables en l'alimentació a través dels menjadors escolars" i va destacar que aquest programa "contribueix a mantenir les petites explotacions familiars agràries i ramaderes, beneficia l’economia circular i fomenta el desenvolupament i la coneixença del nostre territori, entre d'altres objectius".

Per últim, l'alcaldessa va manifestar que "treballar des del menjadors escolars també és educar" i "construir futur per la infància".Isabel Garcia va estar acompanyada de la regidora d'Educació, Ana Bajo, i de la regidora de Promoció Local i Turisme, Jésica Jiménez.

Sota la premissa «Mengem bo, fem música i som escola», el projecte acosta artistes coneguts del panorama musical del territori als espais de lleure de les escoles que tenen un compromís amb els productes quilòmetre zero i sostenibles i ofereixen una alimentació saludable i de proximitat. Aquestes escoles reben el certificat Bo, Sa, D’Aquí. Al nostre municipi han rebut aquest certificat els menjadors de les escoles Santa Perpètua i Bernat de Mogoda.


Foto: L'alumnat de l'Escola Bernat de Mogoda van ballar una cançó de Sara Roy / Josep Cano

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El podcast SPM és Voluntariat compleix un any
05 Des 2023 13:53 - RedaccióEl podcast SPM és Voluntariat compleix un any

El Punt de Voluntariat i la Regidoria de Comunicació de l’Ajuntament de Santa Perpètua continuen [ ... ]

Taller d’embolcall amb teles per tancar la temporada del’Aula del Parc
05 Des 2023 13:40 - RedaccióTaller d’embolcall amb teles per tancar la temporada del’Aula del Parc

L’Aula del parc clou la temporada el diumenge 10 de desembre amb el taller familiar Embolcalla amb [ ... ]

Entra en funcionament el nou dipòsit d'aigües de La Florida
04 Des 2023 12:36 - RedaccióEntra en funcionament el nou dipòsit d'aigües de La Florida

Els treballs per posar en marxa el nou dipòsit d’aigües de la Florida han finalitzat i després [ ... ]