hola

L’Ajuntament de Santa Perpètua a través del Fons Català de cooperació farà una aportació de 2.000 euros per fer front a l’emergència que ha suposat el terratrèmol al Kurdistan, Síria i Turquia.

El Fons Català ha fet una crida als ajuntaments i a les institucions supramunicipals a sumar-se a la campanya d’emergència pel procés de reconstrucció i de suport a la població damnificada pel terratrèmol del 6 de febrer al Kurdistan, Síria i Turquia.

Diversos terratrèmols van sacsejar aquestes zones a primera hora del matí del 6 de febrer. Fins ara, s’han registrat més de 35.000 víctimes mortals, milers de ferits i nombrosos danys materials. Milers de persones s’han quedat sense llar a ple hivern, la zona pateix una epidèmia de còlera i les autoritats temen que el nombre de víctimes continuï augmentant, mentre van fent tasques de rescat.


Foto: Ajuntament de Santa Perpètua / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El Restaurant Can Perico participa en la campanya 'Aprofitem els aliments' que impulsa Acció Climàtica
29 Set 2023 09:33 - RedaccióEl Restaurant Can Perico participa en la campanya 'Aprofitem els aliments' que impulsa Acció Climàtica

El Restaurant Can Perico de Santa Perpètua és un dels disset de tot Catalunya que participa a la campanya [ ... ]

Aquest divendres clou la Setmana de la Gen Gran
29 Set 2023 11:05 - RedaccióAquest divendres clou la Setmana de la Gen Gran

Avui clou la programació de la Setmana de la Gent Gran amb l'Homenatge que tindrà lloc a la Porxada [ ... ]

La Setmana de la Mobilitat recupera l'espai públic per a la ciutadania
28 Set 2023 13:43 - RedaccióLa Setmana de la Mobilitat recupera l'espai públic per a la ciutadania

La Regidoria de Mobilitat buscarà mes col·laboració i programarà més activitats durant la Setmana [ ... ]