hola

El conseller de Salut, Manel Balcells, va inaugurar divendres 16 de desembre les noves instal·lacions del Servei d’Urgències de l’Hospital Universitari Mollet de la Fundació Sanitària Mollet, en funcionament des d’aquest mes de desembre. El conseller també es va reunir amb diverses alcaldies vallesanes, entre elles la de Santa Perpètua.

Amb aquesta obra, el Servei d’Urgències de l'Hospital de Mollet passa de 1.000m2 a 1.500m2 de superfície construïda. L’espai s’incrementa un 50% i els punts d’atenció, un 30%. Concretament són 11 punts d’atenció més. Això permet sectoritzar els diferents processos i establir una atenció especialitzada per a pacients fràgils, pediàtrics, de traumatologia i de cirurgia, segons ha explicat el departament de Salut en un comunicat.

Les obres, iniciades el mes de març de 2022, han permès guanyar espais i incrementar confort per a usuaris i professionals. Aquest projecte dona resposta a l’augment de la població de referència i a l’increment de demandes especialitzades d’atenció urgent, a la vegada que permet reordenar els circuits assistencials, aporta més intimitat i seguretat pels pacients i facilita les tasques dels professionals, segons explica Salut.

La nova estructuració preveu boxes per a les urgències de menys gravetat, pediatria, traumatologia, cirurgia, pacients fràgils, pacients agitats i pacients crítics. També incorpora una sala de Diagnòstic per la Imatge dins el propi servei. La nova estructuració preveu 3 boxs de Nivell I, boxs per a pediatria, 5 boxes per a traumatologia i cirurgia, 5 boxes d’observació per a pacients geriàtrics i/o fràgils, 1 box per a pacients agitats i 2 boxs de crítics. Així mateix s’han dissenyat circuits sectoritzats per a pacients respiratoris, separats de les urgències de Nivell I, i s’ha incorporat 1 espai amb control de pressió.

Per minimitzar l’afectació d’Urgències, l’obra s’ha realitzat en tres fases: nou accés d’ambulàncies, ampliació i reforma interior. El projecte ha estat realitzat per la UTE Geinstal – Bosch Pascual. El pressupost total (obra i equipament) és de 2,3 milions d’euros. Els treballs els ha realitzat la Fundació Sanitària Mollet amb el finançament del Servei Català de la Salut.


Foto: El conseller de Salut durant la inauguració d'ampliació / Fundació Sanitària Mollet

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Gairebé 800 persones assisteixen al 83è Homenatge a la Gent Gran
02 Oct 2023 10:22 - RedaccióGairebé 800 persones assisteixen al 83è Homenatge a la Gent Gran

Unes 800 persones van assistir al 83è Homenatge a la Gent Gran que es va celebrar a la Porxada dels [ ... ]

L'Ajuntament publica un ban amb motiu de l'entrada en vigor de la Llei de benestar animal
29 Set 2023 12:03 - RedaccióL'Ajuntament publica un ban amb motiu de l'entrada en vigor de la Llei de benestar animal

Avui divendres 29 de setembre entra en vigor la Llei de protecció dels drets i el benestar dels animals [ ... ]

El Restaurant Can Perico participa en la campanya 'Aprofitem els aliments' que impulsa Acció Climàtica
29 Set 2023 09:33 - RedaccióEl Restaurant Can Perico participa en la campanya 'Aprofitem els aliments' que impulsa Acció Climàtica

El Restaurant Can Perico de Santa Perpètua és un dels disset de tot Catalunya que participa a la campanya [ ... ]