hola

Aquesta setmana han començat les obres d'ampliació de l'Institut Escola Santiga. Els treballs s'han iniciat amb dos anys de retard sobre el calendari inicial fixat per la Generalitat de Catalunya quan va anunciar la seva creació.

La primera fase de les obres inclou l'ampliació de dues aules d'infantil i l'adequació de la zona de pati d'infantil que dona al carrer de la Mestra. Per destorbar el mínim al bon funcionament del centre, el primer que s'ha fet és una rampa des del carrer de la Mestra per poder treballar des d'aquest punt. Les obres tenen una durada prevista de tres mesos.

Aquests treballs van ser adjudicats per la Generalitat a mitjans d'agost, però el contracte no es va signar fins la setmana passada. El regidor d'educació, Pere García, ha lamentat el retard en aquests obres que han provocat que actualment l'alumnat estigui amb les aules molt justes.

La segona fase d'ampliació de l'Institut Escola Santiga serà la més important, amb la creació del nou aulari que anirà a continuació de l'actual edifici. Aquestes obres necessiten de fonaments que s'han de fer a l'estiu. Els arquitectes i tècnics de la Generalitat de Catalunya estan treballant per tal que l'adjudicació d'aquesta gran obra es faci al mes de maig.La tercera i darrera fase serà aixecar sobre les aules d'educació infantil una segona planta lleugera, amb fusta i vidre. Aquests treballs estan previstos de fer durant el curs 2024-25.

El regidor d'Educació, Pere García, ha recordat que aquesta primera fase implica la construcció de dues aules més a l'edifici d'infantil i ha expressat que la part de pati també s'amplia en la zona més propera al carrer de la Mestra amb la idea de guanyar espai d'esbarjo al centre. El regidor d'Educació confia que la Generalitat, ara sí, continuï amb els terminis fixats sobretot per la segona fase, perquè sinó les obres no es podran fer a l'estiu i llavors el problema d'aules serà important a l'Institut Escola.


Foto: Obres a l'Institut Escola Santiga / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El Restaurant Can Perico participa en la campanya 'Aprofitem els aliments' que impulsa Acció Climàtica
29 Set 2023 09:33 - RedaccióEl Restaurant Can Perico participa en la campanya 'Aprofitem els aliments' que impulsa Acció Climàtica

El Restaurant Can Perico de Santa Perpètua és un dels disset de tot Catalunya que participa a la campanya [ ... ]

Aquest divendres clou la Setmana de la Gen Gran
29 Set 2023 11:05 - RedaccióAquest divendres clou la Setmana de la Gen Gran

Avui clou la programació de la Setmana de la Gent Gran amb l'Homenatge que tindrà lloc a la Porxada [ ... ]

La Setmana de la Mobilitat recupera l'espai públic per a la ciutadania
28 Set 2023 13:43 - RedaccióLa Setmana de la Mobilitat recupera l'espai públic per a la ciutadania

La Regidoria de Mobilitat buscarà mes col·laboració i programarà més activitats durant la Setmana [ ... ]